-
Reklamacje
REKLAMACJE
1. Zauważyłeś wadę towaru? Daj znam znać! Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.
2. Reklamacja nie obejmuje cech produktu (np. zapach) lub działania produktu wynikających z jego złego użytkowania.
Poniżej znajdziesz instrukcję reklamacji krok po kroku.
ZŁOŻENIE REKLAMACJI KROK PO KROKU
1. ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJE MOŻESZ NA PRZYKŁAD:
-
napisać do nas na adres:
Visage Sp. z o.o.
Dział zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój -
napisać do nas na adres e-mail:
sklep@drigeriavisage.pl
(jeżeli skorzystasz z tej możliwości, prześlemy Ci niezwłocznie wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie reklamacji )
Pamiętaj, żeby opisać nam zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:
-
wymiany produktów na nowe,
-
naprawy produktu,
-
obniżenia ceny,
-
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
2. ZAPAKUJ DOKŁADNIE REKLAMOWANY TOWAR I WYŚLIJ NA ADRES:
Visage Sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój
Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.
3. INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ ROZPATRZENIA TWOJEJ REKLAMACJI PRZEŚLEMY NA PODANY PRZEZ CIEBIE ADRES POCZTOWY LUB ADRES E-MAIL DO 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA GO.
Informacje na temat reklamacji znajdziesz również w Regulaminie.