• Reklamacje

REKLAMACJE

1. Zauważyłeś wadę towaru? Daj znam znać! Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.

2. Reklamacja nie obejmuje cech produktu (np. zapach) lub działania produktu wynikających z jego złego użytkowania.

Poniżej znajdziesz instrukcję reklamacji krok po kroku.

ZŁOŻENIE REKLAMACJI KROK PO KROKU

1. ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJE MOŻESZ NA PRZYKŁAD:

  1. napisać do nas na adres:

    Visage Sp. z o.o.
    Dział zwrotów i Reklamacji
    ul. Rolnicza 137
    44-336 Jastrzębie-Zdrój

  2. napisać do nas na adres e-mail:

    sklep@drigeriavisage.pl
    (jeżeli skorzystasz z tej możliwości, prześlemy Ci niezwłocznie wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie reklamacji )

Pamiętaj, żeby opisać nam zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach reklamacji. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:

  • wymiany produktów na nowe,

  • naprawy produktu,

  • obniżenia ceny,

  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

2. ZAPAKUJ DOKŁADNIE REKLAMOWANY TOWAR I WYŚLIJ NA ADRES:

Visage Sp. z o.o.
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój

Przesyłkę musisz nadać na swój koszt, nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.

3. INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ ROZPATRZENIA TWOJEJ REKLAMACJI PRZEŚLEMY NA PODANY PRZEZ CIEBIE ADRES POCZTOWY LUB ADRES E-MAIL DO 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA GO.

Informacje na temat reklamacji znajdziesz również w Regulaminie.