-
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
drogeriavisage.pl
§ 1 DEFINICJE
-
Cennik dostawy – wykaz dostępnych kosztów i rodzajów dostawy, znajdujący się pod adresem drogeriavisage.pl
-
Dostawa – usługa przewozowa wykonywana przez określonego przewoźnika, zgodnie z Cennikiem dostawy, która polega na dostarczeniu Kupującemu przez Sprzedającego, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru zgodnego z zamówieniem.
-
Dostawca – podmiot świadczący usługi przewozowe, z którym współpracuje Sprzedający w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
-
Dowód zakupu – faktura, paragon lub rachunek wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku (Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535)
-
Karta produktu – podstrona Sklepu Internetowego , w której zawarte są informacje dotyczące poszczególnego produktu.
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca u Sprzedającego zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością
-
Konsument–osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Koszyk – lista produktów oferowanych w Sklepie Internetowym sporządzona przez Kupującego.
-
Kupujący – zarówno Przedsiębiorca, jak i Konsument.
-
Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy wskazany przez Kupującego swoim zamówieniu.
-
Płatność – sposób dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę w sposób wymieniony w § 4 ust 4 Regulaminu.
-
Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. (Dz.U. 2014 poz. 827)
-
Produkt – pojedyncza rzecz, która może być przedmiotem umowy, na podstawie Zamówienia złożonego przez Kupującego, a która jest podana w Sklepie Internetowym jako jednostka miary przy określeniu jego ceny.
-
Przedmiot umowy – produkty i dostawa wybrane przez Kupującego w Zamówieniu
-
Konto Kupującego - panel, uruchomiony na rzecz Kupującego przez Sprzedającego, po dokonaniu przez Kupującego Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Kupującego.
-
Sklep Internetowy – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.drogeriavisage.pl, za którego pośrednictwem Kupujący może złożyć zamówienie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin.
-
Rejestracja - czynność faktyczna dokonana w sposób określony w § 3 Regulaminu, która jest wymaganą do korzystania przez Kupującego ze wszystkich opcji oferowanych w Sklepie Internetowym.
-
Sprzedający:
Visage Sp. z o.o.
ul. Rolnicza 137
44-336 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-21-35-118, REGON: 240291939
zarejestrowany i widoczny w ewidencji KRS pod adresem: 0000251316 -
Czas dostawy przesyłki – czas gwarantowany lub deklarowany przez przewoźnika na jej dostarczenie.
-
Czas wysyłki – czas jaki Sprzedający potrzebuje na przygotowanie przedmiotu do wysłania, od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
-
Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93) w przypadku Przedsiębiorców.
-
Użytkownik Serwisu- osoba korzystająca ze Sklepu Internetowego poprzez przeglądanie jego zawartości.
-
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
-
Wydanie rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego osoba obejmie rzecz w posiadanie.
-
Zamówienie – złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, określające:
-
rodzaj produktów,
-
ilość produktów,
-
rodzaj dostawy,
-
rodzaj płatności,
-
miejsce wydania rzeczy,
-
dane Kupującego.
-
§ 2 WARUNKI OGÓLNE
-
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyłączeniem logotypów i zdjęć prezentowanych Sklepie Internetowym w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedającego, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem oraz za pisemną zgodą Sprzedającego.
-
Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem
-
Ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w walucie polskiej i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Kupujący będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową, o których będzie on poinformowany przy składaniu zamówienia.
-
Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Informuje on natomiast o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w Sklepie Internetowym.
-
Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie oraz zabezpieczenie istotnych postanowień umowy w celu pozyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w sposób:
-
potwierdzenia zamówienia przez wysłanie na wskazany przez Kupującego adres e-mail: zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy,
-
dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanego dowodu zakupu.
-
-
Sprzedający nie pobiera opłat za kontaktowanie się z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Kupujący będzie jednak ponosił koszty wynikające z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz usługi umożliwiające porozumiewanie się na odległość.
-
Zakazane jest wykorzystywanie przez Kupującego, Sklepu Internetowego lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedającego, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
-
Sprzedający informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Kupujących przez osoby nieuprawnione. Kupujący powinni stosować środki techniczne, które minimalizują powyższe zagrożenia (programy antywirusowe, programy chroniące tożsamość). Sprzedający nigdy nie zwraca się do Kupującego z prośbą o udostępnienie hasła.
-
Niedopuszczalne jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Kupującego działalności, która naruszałaby interes Sprzedającego.
§ 3 REJESTRACJA
-
W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, niezbędne jest posiadanie przez Kupującego aktywnego konta poczty elektronicznej.
-
W celu utworzenia Konta Kupującego Kupujący zobowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
-
Do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Rejestracja nie jest konieczna.
-
W celu Rejestracji, Kupujący powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony w Sklepie Internetowym, a następnie przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedającego poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Kupujący ustala indywidualne Hasło.
-
W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem. Poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu, Kupujący akceptuje treść Regulaminu.
-
Kupujący, po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, otrzymuje potwierdzenie Rejestracji drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenia Konta Kupującego, na podstawie której Kupujący uzyskuje możliwość dostępu do Konta Kupującego i dokonywania zmian danych podanych podczas Rejestracji.
§ 4 ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA
-
Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym jako czas wysyłki w Karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji.
-
Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Kupującego.
-
Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie, o którym mowa w ust. 4 poniżej, Sprzedający wyznaczy Kupującemu dodatkowy termin na dokonanie płatności. Po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy o czym poinformuje Kupującego, przesyłając mu oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
-
Kupujący powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 3 dni roboczych, jeżeli wybrał formę płatności określoną w §4 ust. 6 pkt a lub b.
-
Zawarcie umowy z Kupującym następuje z chwilą złożenia zamówienia.
-
Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
-
przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedającego (realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Kupującemu przez Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedającego),
-
przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Kupującemu przez Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedającego informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Kupującego),
-
płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Kupującemu przez Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia).
-
-
W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać następujące czynności (część z nich może być wielokrotnie powtarzana):Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
dodanie do koszyka produktu,
-
wybór rodzaju dostawy,
-
wybór rodzaju płatności,
-
wybór miejsca wydania rzeczy.
-
Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedającego w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Kupujących do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Przedmiot umowy wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży jest wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego miejsca wydania rzeczy
§ 5 DOSTAWA
-
Sprzedający zamieszcza w Sklepie Internetowym informację o czasie wysyłki oraz o czasie dostawy przesyłki.
-
Czas wysyłki oraz czas dostawy przesyłki podany w Sklepie Internetowym określony jest w dniach roboczych.
-
Zamówienie dostarczane jest do Kupującego za pośrednictwem Dostawcy, na wskazane w formularzu zamówienia przez Kupującego, miejsce wydania rzeczy.
-
Kupujący powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie gdy Kupujący stwierdzi ubytek lub uszkodzenie przesyłki, ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
-
Sprzedający, zgodnie z wolą Kupującego, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT określające przedmiot zamówienia oraz cenę.
§ 6 USŁUGI NIEODPŁATNE
-
Sprzedający świadczy na rzecz Kupujących, drogą elektroniczną następujące nieodpłatne
usługi:-
Newsletter,
-
Prowadzenie Konta Kupującego,
-
Informowanie o akcjach promocyjnych.
-
-
Usługi wskazane w § 1 ust. 1 powyżej świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych usług, o czym poinformuje Kupujących w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
-
W celu skorzystania z usługi Newsletter, Kupujący powinien wprowadzić swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedającego w Sklepie Internetowym. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Kupujący otrzymuje drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedającego. Z tą chwilą zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
-
Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedającego, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej, w której zawarte są informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedającego.
-
Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a klikając w odnośnik zamieszczony w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Kupującego. Każdy Newsletter kierowany do Kupujących zawiera informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi Newsletter.
-
Usługa Prowadzenie Konta Kupującego dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w § 3 Regulaminu i polega na udostępnieniu Kupującemu dedykowanego panelu w ramach Sklepu Internetowego, umożliwiającego Kupującemu modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
-
Kupujący, który dokonał Rejestracji może zgłosić Sprzedającemu żądanie usunięcia Konta Kupującego. W takim przypadku Konto Kupującego zostanie usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
-
Sprzedający jest uprawniony do zablokowania dostępu do usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Kupującego na szkodę innych Kupujących lub Sprzedającego, naruszenia przez Kupującego przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa. Sprzedający zawiadomi Kupującego o zablokowaniu dostępu do usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym.
-
Usługa Informowanie o akcjach promocyjnych dostępna jest po wypełnieniu pola „telefon” w formularzu danych przy Rejestracji lub przy dokonywaniu zamówienia bez rejestracji. Usługa polega na informowaniu Kupującego o wszelkich akcjach promocyjnych organizowanych przez Sprzedającego.
-
Kupujący, może w każdej chwili zgłosić Sprzedającemu rezygnację z usługi Informacji o promocjach. Rezygnację należy zgłosić poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedającego.
§ 7 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
-
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 30 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym w Sklepie Internetowym lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
-
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres poczty elektronicznej (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 30 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
-
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oznacza to, że Konsument ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (np. sprawdzić jego kompletność).
-
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.
-
Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 8 REKLAMACJE
-
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedającego. Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sklep@drogeriavisage.pl), telefonicznie 609299872 lub listownie na adres: Visage Sp. z o.o., Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Rolnicza 137, 44-336 Jastrzębie-Zdrój.
-
Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
-
W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Konsument powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z opisem reklamacji na adres: Visage Sp. z o.o., Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Rolnicza 137, 44-336 Jastrzębie-Zdrój.
-
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Konsumenta – Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Kupującego oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przedsiębiorca nabywający produkt ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Przedsiębiorca zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego produktu.
-
Kupujący ma również możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Konsument może także skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami Sprzedający ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Przedsiębiorcę.
-
Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie ze Sklepu Internetowego.
-
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
-
Zamówienia realizowane są na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu złożenia zamówienia przez Kupującego. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania go w Sklepie Internetowym. Sprzedający poinformuje zarejestrowanego Kupującego o zmianie Regulaminu z 7-dniowym wyprzedzeniem, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną, na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu adres e-mail. W wypadku, gdy Kupujący nie zaakceptuje nowej treści Regulaminu zobowiązany jest zawiadomić o tym Sprzedającego, co skutkować będzie rozwiązaniem umowy.
-
Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu naruszenia praw Kupującego.